Friday, April 02, 2010

SET APPLE GOLD 5 IN 1 (NEW )

Active Image 
Set Apple Gold 5 Dalam 1Beauty Through Nature

SET PENJAGAAN KULIT APPLE GOLD
Set Apple Gold 5 Dalam 1, telah diformulasi khas untuk syarikat DCL oleh pakar dengan formula eksklusif berasaskan bahan mewah semulajadi dari ekstrak epal hijau, aloe vera, jojoba, kacang soya, timun, serbuk emas, bio-marine dan bahan-bahan anti penuaan  yang dihasilkan dengan Teknologi Nano terkini. Teknologi Nano berkebolehan untuk memperhaluskan kandungan produk supaya menghasilkan penyerapan seratus-peratus. Dengan demikian kulit akan memperolehi kesan sepenuhnya dari produk tersebut.

Berkonsep  ‘Beauty through Nature’, set Apple Gold ini menggabungkan Teknologi Nano terkini bersama bahan-bahan yang bermutu tinggi, suci dan semulajadi untuk menghasilkan produk bertaraf global yang memberi kesihatan kulit keseluruhannya (total skin wellness).

Apple Gold Skincare Set 5 Dalam 1 ini adalah set lengkap untuk kegunaan anda seharian. Penggunaannya setiap hari dengan cara yang betul dapat mencerahkan dan menegangkan kulit, mengurangkan tanda-tanda penuaan serta mampu  membuat kulit menjadi lembut, lembab dan bermaya. Ia juga dapat mengelakan kerosakan kulit daripada bahaya sinaran UV. Set Apple Gold ini sesuai diguna oleh semua jenis kulit kecuali yang mempunyai masalah akne, kulit yang sensitif dan berminyak keterlaluan.

PERINGATAN
Apple Gold Skin care Set 5 dalam 1 tidak boleh digunakan jika mempunyai masalah akne, kulit sensitif dan  masalah kulit berminyak yang keterlaluan.

Sekiranya anda mempunyai kulit yang sensitif, sila cuba satu-persatu produk ini dibahagian dagu atau leher dan lihat kesannya dalam tempoh satu jam. Jika kulit anda bengkak, gatal keterlaluan atau kemerahan, anda menghadapi alahan dengan set ini dan tidak digalakan untuk menggunakannya.

Produk ini tidak sesuai digunakan oleh mereka yang mengalami alahan pada makanan laut.

Penggunaan produk ini mungkin menyebabkan sedikit kegatalan atau pengelupasan. Ini disebabkan oleh tindak balas asid malik sejenis AHA.

Set ini disyorkan kepada anda yang berumur 25 tahun ke atas. Bagi yang berumur  bawah dari 25 tahun, elakkan dari mengguna Apple Gold Night Cream.

APPLE BARActive ImagePembersih muka ini dapat menanggalkan makeup, kotoran dan minyak yang berlebihan tanpa mengeringkan kulit. Ia juga membantu menanggalkan kulit-kulit mati untuk melicinkan dan mencerahkan kulit. Kandungan Serbuk Emas di dalam Apple Bar, berkesan untuk mengurangkan pigmentasi serta membuat kulit wajah bersinar dan berseri-seri.

APPLE FACIAL TONERActive ImageMembersihkan sisa-sisa kotoran pada wajah. Mengimbangi pH dan warna kulit dan mengecilkan pori-pori. Menghidrat dan menyegarkan


APPLE MOISTURIZER
Active ImageMengekalkan kelembapan, mencerahkan dan menegangkan kulit. Membantu mengatasi tanda-tanda penuaan seperti kedutan dan kulit kendur .


APPLE UV PROTECTION CREAMActive ImageMelindungi kulit daripada sinaran UVA & UVB yang menyebabkan penuaan sebelum masa. Krim ini melicinkan kulit dan adalah sangat berkesan sebagai asas makeup.

APPLE NIGHT CREAMActive ImageMenegangkan kulit, megurangkan tanda-tanda penuaan seperti kedutan, pori-pori terbuka, kulit kendur dan pigmentasi. Berkesan untuk mencerahkan kulit dan meningkatkan kesihatan sel-sel kulit. Mempermuda dan
memperbaiki kulit ketika anda tidur.


WM: RM398.00 | EM: RM398.00 | BRU: $210.00 | S’PORE: $210.00

No comments: