Thursday, April 01, 2010

KRIM UBAN ZULAIKHA


Krim Uban Untuk Lelaki dan Wanita
Krim Uban Zulaikha dirumus khas daripada ramuan herba-herba terpilih bagi pertumbuhan rambut baru (merawat uban), kelemumur, rambut gugur dan gatal kulit kepala. 
Krim Uban Zulaikha diproses mengikut Amalan Pengilangan Islam atau IMP iaitu piawaian yang bertaraf "HALALAN TOYYIBA". IMP adalah proses pengilangan yang dijamin suci dari sudut fizikal dan rohaniah.
Sesuai untuk lelaki dan wanita, Krim Uban Zulaikha mengandungi nutrien dan vitamin yang dapat diserap oleh kulit kepala bagi merawat folikel rambut dan kulit kepala. 

Cara Penggunaan :-
Sapukan Krim Uban Zulaikha hingga ke seluruh kulit kepala sambil memicit-micit (urut). Biarkan semalaman dan cuci pada keesokan harinya. Kurangkan penggunaan krim ini kepada tiga kali seminggu apabila rambut yang baru tumbuh berwarna hitam. 

Antara Kandungan :-
Cocus Nucifera Oil
Vitamin E yang terkandung di dalamnya dapat meremajakan, menjaga kelembapan dan kekenyalan rambut dan kulit kepala. Ia sangat baik untuk masalah rambut kering dan kerosakan rambut akibat pewarnaan dan akibat sinaran matahari. 

Hibiscus Rosa Sinensis
Digunakan sejak turun temurun bagi menghitamkan dan menyihatkan rambut oleh masyarakat di Asia Pasifik.

Olea Europaea Oil
Memberikan penampilan rambut yang sihat dan tidak kering. Mencegah kerosakan yang ditimbulkan oleh radiasi sinar ultra violet pada rambut dan kulit kepala serta menghilangkan kelemumur.

HARGA :
RM35, Berat 50gm (kurier rm5.30 ke sem. malaysia, poslaju rm8.80 ke sabah/rm8.20 ke sarawak)

No comments: