Friday, April 02, 2010

PROGRAM LANGSING DCL

1) INTECLEANSE (RM48.00 20 KAPSUL)

Digunakan secara tradisional untuk membersih dan membina usus, melawaskan pembuangan najis, melegakan sembelit, menurunkankan berat badan (obesity), stress, metabolisma rendah, penghadaman & paras hormon rendah.
Amalkan sebiji setiap malam sebelum tidur. 

2)  RED GUARA CAFE (RM22.00 18 SACHETS)
Memberikan rasa kenyang, tahan lapar dan mengurangkan selera makan yang tinggi. Amalkan 1 sachet setiap hari atau bila diperlukan (bila rasa lapar).

3) RY-ILEX (RM58.00 40KAPSUL) 
Ry-ILEX yang diformulakan oleh pakar (Dr.) perubatan herba dan perawatan alternatif berasaskan R&D yang mendalam, adalah terbukti sangat berkesan untuk membakar kolesterol dalam darah dan melembutkan saluran darah. Dan hasilnya saluran darah akan terbuka dan sekaligus melancarkan perjalanan darah.
Cara Pengambilan :-
Makan waktu malam.
HARGA WM: RM58.00 | EM: RM65.00 | BRUNEI: $34.00 | S'PORE: $31.00
 
4) QSHE (RM68.00 42 KAPSUL) (WANITA SAHAJA - OPTIONAL)
Setelah berlaku penurunan berat, penghapusan lemak-lemak dalam badan, kulit2 akan sedikit mengendur, untuk memberikan ketegangan dan re-shape tubuh badan kembali, disarankan pengambilan q-she. 
Q~she Diadun dari lobata(pueraria mirifica) gred terpilih, berkesan bagi meningkatkan dan membaikpulih kadar hormon estrogen yang berfungsi mengaktifkan kolagen BAWAH kulit yang mana hasilnya anda akan lihat dan rasai setiap hari.
Q~She akan menegangkan dan menghaluskan struktur kulit, menegangkan payudara dan menghasilkan potongan badan yang menarik.
Amalkan makan 3 biji tiap malam sebelum tidur.

5) Be-ONE Multi-Gel (RM44.50 100GM) (OPTIONAL)

- memecahkan lemak bawah kulit dan menghilangkan selulit

No comments: