Saturday, April 03, 2010

INTE-CLEANSE








Adakah anda sering cirit birit, masalah sembelit, keletihan, sakit kepala, mata menjadi kusam, kulit yang bermasalah, berbintik, sakit otot, masalah saraf, badan dan nafas berbau, cepat letih dan kelihatan murung. Jika YA, anda sudah pasti memerlukan proses DETOKSIFIKASI untuk membersihkan usus.
Dr. Bernard Jensen, Pd.D telah menekankan kepentingan usus yang sihat. Menurut beliau, "Setiap tisu dibekalkan dengan darah yang dibekalkan dari sistem usus. Apabila usus kita kotor, darah juga akan kotor. Oleh itu sistem usus mesti dipulihkan sebelum pemulihan bahagian badan yang lain boleh dilakukan.
Pembersihan usus yang sempurna adalah penting dan merupakan cara utama untuk mengembalikan badan kita ke tahap yang seimbang, kesihatan yang bertambah baik dan menambahkan tenaga.Lebih lama badan anda terdedah kepada bahan rosak dan toksin ini, lebih besar risiko pembentukan penyakit . Bertindak segera....Mencegah itu lebih baik dari merawat !!.
DETOX DENGAN INTE-CLEANSE
• Digunakan secara tradisional untuk membersih(detoks) dan membina usus, melawaskan pembuangan najis, melegakan sembelit, menurunkan berat badan (obesity), stress, metabolisma rendah, penghadaman dan paras hormon rendah
• Inte-Cleanse berfungsi membersihkan usus dengan mengeluarkan sisa-sisa najis yang tertinggal didalam usus besar walaupun sesaorang itu mampu membuang air besar mengikut kekerapan biasa (sekali / dua kali sehari).
• Pengambilan Inte-Cleanse sebaiknya 2 biji sebelah pagi dan 2 biji sebelah malam.Jangan melebihi 4 kapsul. Digalakkan meminum air kosong sebanyak termampu kerana proses pembersihan memerlukan banyak air.
• Kesannya bermula selepas 7 - 8 jam pengambilan. Akan kerap ke tandas, 3, 4, atau 5 kali dalam masa 24 jam. Jika lebih dari itu bermakna terdapat banyak toksid didalam colon. Jangan bimbang, itu kesan tindakan biasa.
• Pengambilan Inte-Cleanse tidak menyebabkan perut memulas dan tidak terlalu mencirit sehingga tidak sempat ke tandas. Resanya seperti biasa dan lancar.
• Inte-Cleanse mengeluarkan lemak di dalam usus dan dapat membantu menurunkan berat badan. Menurunkan berat badan bukanlah fungsi utama pengambilan Inte-Cleanse.
• Pengambilan Inte-Clanse untuk 5 hari sahaja dan ulang pengambilan, selepas 3 atau 6 bulan sekali. 

OLEH kerana itu usus dan darah perlu dicuci dan dibina dengan kaedah yang betul dengan sumber pemakanan / perawatan yang tidak memberi kesan sampingan.

Bahan Kandungan :-
- Radix Rheum Palmatum, Folium Cassia Acutifolia, Folium Aloe Barbadensis Extract, Radix Aucklandia Lappa, Radix Scutellaria Baicalensis, Rhizoma Alisma Orientalis (Sam.) Juzep

WM: RM48.00 EM: RM53.00

No comments: