Thursday, April 01, 2010

Produk Kecantikan Eriesya

GARAM MANDIAN SPA
Dirumus khas dengan herba buah-buahan asli yang mampu menyegarkan dan mengembalikan keremajaan kulit anda. Ia juga berupaya mencerahkan ketiak, celah peha dan leher. Juga bertindak membersih, melembut dan mensekatakan warna kulit badan dengan menanggalkan sel kulit mati. Garam mandian ini juga, dapat merawat kulit yang bermasalah. Ia akan membuat badan anda terasa segardan bersih sepanjang hari. Untuk mencerahkan ketiak, celah peha dan leher, gunakan bersama Krim Pencerah 3 dalam 1 dalam masa 5 hari.
Cara guna :-
Pastikan badan kering sebelum menggunakannya. Gosokkan pada badan secara membulat dengan menggunakan sedikit air bagi memudahkan proses scrub. Gunakan setiap kali anda mandi

HARGA :- WM : 19.90 | EM : RM24.90, KOS PENGHANTARAN RM5.00

WHITENING CREAM 3 IN 1
 
Eriesya Krim Pencerah 3 Dalam 1 merupakan krim pencerahan kulit secara semulajadi tanpa proses pengelupasan khusus pada bahagian ketiak, celah peha dan puting. Memberi perlindungan dengan mengelakkan bau badan serta membantu mengurangkan kedutan pada kulit. 
Cara Guna :
Gunakan selepas mandi. Pastikan bahagian yang akan disapu benar-benar kering dan sapukan senipis mungkin sehingga meresap. Gunakan 2 kali sehari. Tidak perlu menggunakan deodorant lagi. Untuk mendapat kesan yang lebih baik gunakan garam mandian semasa mandi.

HARGA :- WM : 26.90 | EM : RM29.90, KOS PENGHANTARAN RM5.00

BIG & UP BREAST SPRAY
 
Berupaya mencantikkan kembali bentuk sebenar dan dapat menegangkan payudara anda. Selain itu BIG N UP Breast Spray Eriesya juga dapat mengembalikan kelembutan dan menghilangkan kesan-kesan rekahan halus payudara terutamanya selepas bersalin dan menyusukan bayi.

Cara Guna :
Sembur 2 ke 3 kali semburan pada payudara dan urut ke arah menaik sehingga meresap. Tidak perlu dibilas. Gunakan 2 kali sehari selepas mandi.

HARGA :- WM : RM35.90 | EM : RM 37.90, KOS PENGHANTARAN RM5.00

No comments: