Friday, April 02, 2010

RED GUARA ALUMINIUM - 18 sachets



Kandungan Red Guara Cafe • Kopi Arabica – Kafein rendah, 70% Arabica, 30% Robusta. Ditanam 2000 kaki dari aras laut • Guarana (Paulina Cupana) – Herba penyembuh Hutan Amazon, Brazil. 
Mampu menyembuhkan cirit-birit, cegah aterosclerosis /cardiovascular (akibat pemendapan pembuluh darah), meredakan kesakitan, menghentikan pendarahan, penggalak saraf, bersifat anti-oksida sesuai untuk merawat darah tinggi, penyembuh demam, pereda migrain dan sakit saraf (neuralgia)
Dalam bentuk tonik, diminum oleh kaum wanita Red Indian semasa datang bulan, senggugut, asma dan sakit-sakit sendi. Diambil oleh lelaki Red Indian supaya perut tidak lapar dan menambah tenaga dan stamina semasa pergi berburu.
Di Eropah, guarana diumpamakan sehebat Viagra. • Ubi Bit Merah (Beta Vulgaris) – Bersifat anti-kanser bagus untuk merawat kanser, menjana tenaga, sakit pinggang, bersifat anti-oksida • Yis Beras Merah (Monanscus Purpuruees) – Melembutkan salur darah yang keras, sangat bekesan mengatasi penyakit darah tinggi, keracunan, kanser, kencing manis, parkinson atau strok. Amat bagus untuk orang yang sedang berdiet • Krimer Soya – Susu tenusu tidak digunakan sebagai krimer kerana ia akan menghapus khasiat dalam kopi guara 
WM: RM22.00 EM: RM24.50 ( 18 sachets )

No comments: