Thursday, April 01, 2010

Losyen Kamar Sutera



Waktu guna

Langkah 1 :
Isteri disyorkan menggunakan Losyen Kamar Sutera 1 atau ½ jam sebelum bersama. Losyen akan meresap masuk ke permukaan kulit serta bertindak merawat sel-sel kulit supaya lebih aktif. Hasilnya keseluruhan kawasan yang disapu akan mampu lebih menguncup(grip). Manakala aroma herba yang digunakan akan bertindak menghilangkan bau yang tidak menyenagkan kepada bau yang lebih memberahikan.

Langkah 2 :
Ketika hendak bersama sapukan lagi sekali Losyen kamar Sutera di keseluruhan faraj. Ianya bertujuan menambah aura kegahirahan dan kelekitan yang akan memberangsangkan anda dan suami.

Nota : Losyen Kamar Sutera ini diformulasi khas supaya tidak merbahaya jika termakan.
CARA PENGGUNAAN
 
Sapu losyen Kamar Sutra ke bahagian tepi faraj seperti gambar rajah. Tujuan sapuan adalah untuk mengecutkan pintu faraj dan agar ia melekit diantara pintu faraj. Sebaiknya lumur pada keseluruhan faraj. Selain itu ia juga mampu menanggalkan sel-sel kulit mati di sekitar faraj mahupun di kulit dan jika ia disapukan di kawasan yang berkenaan, kulit akan bertambah licin.

Nota :
Anda boleh menguji keberkesanan losyen ini dengan cara berikut, Sapukan losyen ini di kawasan kulit yang kasar atau berkedut , setelah 2 jam( kering) basuh dan lap hingga kering. Anda akan dapati kawasan sapuan kulit tadi menjadi licin bersih( kurang kedut). Ini membuktikan losyen Kamar Sutra ini mampu meremajakan sel-sel kulit anda.

KELEBIHAN
Selain ia dapat mengecutkan /grip pada bahagian pintu faraj, ia juga mampu menanggalkan sel-sel kulit mati dan menjadikan kulit terasa licin selepas menggunakannya.
Manjakani yang terkandung dalam losyen juga mampu merapatkan lapisan-lapisan tisu vagina dan pada masa yang sama, memulihkan kelembutan dan meremajakan saraf-saraf dalam faraj, oleh itu aktiviti seksual lebih menyeronokkan. 

Kandungan : 40ml Harga RM55.00 (termasuk pos)

No comments: