Thursday, April 01, 2010

Apple Green Diet Tea


 
 
APPLE GREEN DIET TEA diformulasikan dari serat epal, ekstrak teh hijau, ekstrak aloe vera , asid sitrik, perasa dan pemanis yang dibenarkan.

 

Sebagai agen pemotong lemak di dalam badan dan pelawasan selain membantu membetulkan peredaran darah, anti-penuaan serta melindungi organ-organ penting daripada toksin.



bancuh 1 sachet dalam air suam ataupun air sejuk dalam 1 cawan. waktu untuk minum adalah waktu pagi boleh minum sebelum sarapan ataupun selepas sarapan. boleh diminum lebih dari 1 sachet sehari iaitu waktu petang atau malam.
 
harga asal : RM118.00 (1 kotak 20 sachets x 10gm) , kurier RM5.30
 
From: "Noor Sazilah Mat Wajer" < n_sazilah@yahoo.com >
To: mydcl@yahoogroups.com

Assalammualaikum,

Nak share sikit pengalaman saya menggunakan Apple Green tea ni. Memula tu sekadar nak mencube je sebab kekadang ada product yg tak serasi dgn badan kite. Saya amik pakej keahlian dcl yg ada Green Apple tea ni. Tak sangka lak memang berkesan. First sachet je dah raser kesan nak membuang tu. Memang bagus untuk yang ada sembelit. Perut raser lega dan badan pun rase ringan jer. Mungkin sebab bahan2 dlm green apple ni dah buang lelemak badan melalui pembuangan air besar. Satu kotak yg ada 20 sachet tu dah turunkan hampir 2 kg berat badan saya nih....dah slim sket..heh..heh. .heh. Rase dan baunyer pon menyegarkan. Selain Green Apple tea ni, saya amik gak Red Guara Coffee + Qshe bagi membantu proses diet yg lebih cepat.

Tima kasih pada dcl yg mengeluarkan product yg amat berkualiti dan berkesan. Saya akan tetap jadik pengguna setia dcl.

Sazila
Shah Alam 012-2390508

No comments: